«Відьмак 3» для Nintendo Switch: технічні аспекти та продуктивність
24.10.2019
Багато хто з гравців та, навіть, авторитетних осіб з ігрового світу, зі скептицизмом відносилися до портування такої культової та масштабної гри, як «Відьмак 3» на платформу Nintendo Switch.
Воно й не дивно: одна справа, коли на Nintendo Switch вдало портували Doom та Wolfenstein 2: The New Colossus – лінійні та невибагливі до заліза шутери, а зовсім інша – портувати гру з великим відкритим світом, тривалістю більше ніж 100 годин.
Ще до офіційного анонсу та показу першого трейлера багато хто шуткував, мовляв, що культова гра буде мати вигляд найперших проектів часів першої PlayStation та навіть гірше. Але з виходом перших відеороликів скептицизм меншав, а гру дедалі частіше називали однієї з найамбітніших проектів для Switch.
Придбати Nintendo Switch для знайомства з однією з найголовніших ігор цього століття можна на сайті gamestore.com.ua/nintendo-switch/
«З досвідом приходить й майстерність»
Тяжку ношу портування настільки масштабного проекту на Nintendo Switch, яка має ряд деяких обмежень, узяла на себе приватна компанія Saber Interactive. Вони мали забезпечити ідеальну роботу проекту, без втрати продуктивності, багів та інших проблем. Творці «Відьмака 3» CD Projekt Red хотіли, щоб користувачі платформи Switch отримали такий же досвід, як і гравці, які занурилися у світ Геральта з Ривії на інших платформах.
Головною проблему у процесі портування був об’єм картриджу – стандартний розмір складав 32 Гб. Для прикладу, на PlayStation 4 повне видання гри з усіма додатками потребує 67 Гб вільного простору. Ясна річ, що для того, щоб умістити гру на портативній консолі стискати довелось усе – текстури, аудіофайли, внутрішньоігрові відеоролики і т. д.
Щоб забезпечити стабільну роботу гри на Switch, Saber Interactive довелося знизити роздільну здатність відео до 720p у док-станції та до 540p у портативному режимі. Також, щоб домогтися більш стабільної роботи розробники попрацювали з ефектами, наприклад, додавши ambient occlusion, якого на момент анонсу на Е3 ще не було.
З боку технічної сторони порт «Відьмака 3» дійсно можна вважати найамбітнішим проектом Nintendo Switch.
«Ворушися, Плотва»
Знайомство з новою версією гри розпочалося з прологової сцени у Кер-Морхені та з Білого Саду. У портативному режимі, на цих локаціях, частота кадрів падала до 20 кадрів за секунду. Але, варто зауважити, що це стосується не окремих місць і, навіть, не інтенсивних бойових сцен – падіння частоти кадрів виникає під час деяких кат-сцен.
Щодо текстур, то у головному меню та безпосередньо під час гри кидалася в очі мильність картинки, до якої потрібно звикнути, а от під час кат-сцен зображення важко відрізнити від свого аналога на PS 4.
Під час гри на док-станції падіння кадрів було дещо менше – 30 кадрів за секунду, але мильність зображення зберігалася.
«Краще зробити трошки більше, хоч і даремно, ніж зробити дещо менше і потім жалкувати»
З виходом до великого ігрового світу ситуація з текстурами дещо погіршується – зображення вже не таке яскраве та привабливе, як на рівні у Каер-Морхені, обладунки Ґеральта не вирізняються деталізованістю, а борода відьмака не така ефектна, як у інших версіях.
Натомість вражає інша річ. З якою любов’ю Saber Interactive перенесли кожну деталь творіння CD Projekt Red. Жодна модель, хоча б то ринок у Новіграді, або фортеця Емгира у Визимі, не була змінена та видалена. Не постраждав, навіть, жоден кущик та жодне деревце, яких у ігровому світі чимало.
На похвалу заслуговує й інтерфейс – досить зручний, масштабний та в той же час не заважає огляду.
«Суцільні раритети за доступними цінами…»
Saber Interactive створити технічне диво і виконати неперевершений об’єм роботи, у результаті якого усі користувачі Nintendo Switch мають можливість зануритися у магічний світ «Відьмака 3».