У бурхливе 21 століття чи не кожен потрапляє у ситуацію, коли виконуємо неважливу роботу. Найчастіше це трапляється через те, що ми не володіємо навичками планування часу.
Насамперед потрібно встановити, через що ми не відчуваємо плину часу. Таких причин є декілька:
у житті вами керують «Потім», «З понеділка», «Завтра»;
займаємось справами, що не є важливими в цей момент;
відволікаєтесь на непотрібні речі;
довший час відтягуєте момент початку роботи;
виконуєте всю роботу самостійно, навіть при можливості допомоги зі сторони;
неприбрана кімната, стіл, полиці займають час, коли необхідно знайти потрібну річ.
Також по темі:Планування часу, або життя без авралів
Якщо ви у собі знайшли хоч одну з наведених причин, то ви теж належите до людей, що не мають навичок планування часу.
Для правильної організації часу дотримуйтесь правил:
навчіться планувати тиждень: розподіліть завдання за критерієм необхідності та важливості;
живіть «за своїм» часом, переведіть годинник на 3-5 хвилин, це допоможе вам скрізь встигати;
стежте за порядком на робочому столі, кімнаті, це допоможе вам швидше знайти необхідні речі.
Звичайно, що у вас не вийде все відразу. Поступово ви навчитесь керувати часом.
Ще одне правило — не витрачайте часу на хвилювання через невдачі.
Головне — позитивно налаштуйтесь 🙂