Типові помилки на співбесіді та як їх запобігти | New-s.com.ua
New-s.com.ua

Типові помилки на співбесіді та як їх запобігти

Актуальною є зараз проблема працевлаштування. В статті ми помістили декілька порад, як пройти співбесіду та справити хороше враження на роботодавця.

Фото: rabota.ria.uaСаме від Вас залежить успіх на співбесіді

Напевно, багатьом доводилось стикатись із відмовою після проведення співбесіди. І часто ми запитуємо себе: «Що ж ми зробили не так?». І освіта вища, і навіть є досвід роботи, роботодавець зацікавився, запросив, але не взяв.

Давайте розберемось, які помилки роблять люди, які приходять на співбесіду.

Перше і найголовніше — це зовнішній вигляд. Незрозуміло, на що можна сподіватися, приходячи на такий відповідальний захід у спортивному костюмі або в майці і шортах. Роботодавець повинен бачити серйозного, акуратного, відповідальної людини, а подібний вид одягу такого ефекту явно не виробляє. Постарайтеся звернути увагу, як одягнені співробітники того офісу, де Ви хочете працювати. Рекомендується одягти діловий костюм, тільки потрібно правильно підібрати тон — щось на зразок сірого або бежевого, можна чорний. Загалом, не надто яскравий. Можливий навіть варіант поєднання темних джинсів і светри (природно, без малюнка). Не забудьте про взуття — воно також повинно бути акуратним і непомітним.

Наступна помилка, яку допускають, в основному, молоді люди, випускники ВНЗ — це приходити на співбесіду в компанії родичів. Їх турбота про молодше покоління зрозуміла, але краще відправити їх прогулятися в той час, коли призначено цей захід. Тут все просто — роботодавець хоче бачити фахівця, впевненого у своїх силах, дорослу людину, а таке враження не можна виробити, приходячи з батьками. Найчастіше це переважує і червоний диплом, хороші рекомендації, і всі інші плюси.

Не рекомендоване різко негативно висловлюватися про попередні місця роботи, особливо якщо їх було чимало і всі чомусь не сподобалися. Погодьтеся, це підозріло виглядає. Але є й інший момент — якщо Вас запитають про причину останнього звільнення, не соромтеся, скажіть, що Вас щось не влаштовувало (зарплата, умови), це спрацює тільки в плюс. Знову ж, висловлюйтеся конкретно.

Хочеться відзначити, що більшою мірою саме від Вас залежить успіх на співбесіді, прийняття на роботу і подальшу співпрацю. Запам’ятайте ці прості правила. Успіхів!

По матеріалам:NewsMe