27.01.2019
Перші чотири низькопідлогових автобуси малого класу Sprinter City 75 виїхали на маршрут в німецькому місті Геппінген в січні 2019 року.
Sprinter City 75 – так називається новітня маршрутка на базі Mercedes-Benz Sprinter третього покоління, офіційно презентована на недавньому автосалоні IAA 2018 в Ганновері. Машина розроблена підрозділом Mercedes-Benz Minibus GmbH і отримала просторовий силовий каркас кузова, пише autocentre.ua.
У січні 2019 року перші чотири автобуси Sprinter City 75, куплені компанією Frank & Stöckle, вийшли на маршрут в німецькому місті Геппінген. Ці машини мають довжину 8,5 м, а тому зможуть експлуатуватися там, де автобуси великого класу не проїдуть.
Sprinter City 75 має збільшену на 770 мм до 5095 мм колісну базу. Салон має низькопідлоговий майданчик в центрі. Двостулкові двері шириною 1300 мм і відкидний пандус дозволяють перевозити людей з обмеженими фізичними можливостями на візках. Є і ще одні, одинарні двері шириною 700 мм в задній частині салону. Загальна пасажиромісткість – 38 осіб. Місць для сидіння – 12+1.
Читай також: MERCEDES-BENZ ГОТУЄТЬСЯ ДО ВИПУСКУ ЕЛЕКТРИЧНОГО АВТОМОБІЛЯ SPRINTER
Sprinter City 75 має повну масу 6,8 т і оснащений заднім 5,0-тонним мостом на пневмопідвісці. Автобус приводить в рух дволітровий турбодизель потужністю 163 к. с. Коробка передач – 7-ступінчаста автоматична 7G-Tronic з можливістю ручного перемикання пелюстками на кермі.
На сторожі активної безпеки стоять передові електронні «помічники». Це система проти бічного вітру-Crosswind Assist, яка входить в стандартне оснащення. А також адаптивний круїз-контроль Active Distance Asssist DISTRONIC і система, що допомагає при екстреному гальмуванні – Active Brake Assist. Водії також оцінять систему, що полегшує старт на підйомі Hold, а також систему Headlamp Assist.