19.07.2017
Провідний автовиробник з Іспанії в рамках акції запропонував всім охочим надіслати власні варіанти для назви свого нового кросовера.
Незважаючи на численність пропозицій, в більшості випадків висунуті варіанти назв так чи інакше вже використовувалися конкурентами, лише 10 тис. назв виявилися оригінальними.
Всього компанія отримала пропозиції з 106 країн світу, причому вона реалізує свої автомобілі тільки у 80 державах. Переможець конкурсу буде визначений у вересні, а назву для автомобіля оберуть лише 15 жовтня.
Читай також: SEAT ПОПРОСИВ ШАНУВАЛЬНИКІВ ПРИДУМАТИ НАЗВУ ДЛЯ НОВОГО КРОСОВЕРА
Для участі потрібно було придумати назву, яка мала б відношення до географії Іспанії, і щоб її було легко вимовляти на інших мовах.
Фото: © autobild.de