У Volkswagen Polo буде гібридна і газова версії. Наразі розробляють дві альтернативні силові установки для популярного суперміні.
Німецький автомобільний гігант підтверджує плани з розвитку моделі Polo, додавши в лінійку двигунів бензиновим і дизельним агрегатам гібридну і газову силові установки.
Під час офіційного запуску оновленого Polo на цьому тижні компанія Volkswagen AG підтвердила, що наразі розробляються дві альтернативні силові установки для популярного суперміні.
Гібридна технологія над назвою TwinDrive може бути заснована як на бензиновому, так і на дизельному моторі.
Автовиробник вже розповів про декілька гібридних силових установках, які використовують поперечно встановлений 148-сильний 1,4-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з безпосереднім уприскуванням палива і електромотор потужністю в 107 кінських сил.
Автокомпанія не розкриває деталі технологій, що використовуються для Polo, зазначивши, що вони будуть відрізнятися від тих, що застосовуються для Golf. Однією з основних причин цього є те, що останній базується на модульній платформі Volkwagen MQB, тоді як нинішнє покоління Polo раніше використовує стару PQ25.
Один з розробників трансмісії Потт Еккехард сказав, що гібридна силова установка дозволить автомобілю пересуватися в місті тільки на електричній тязі. Одним з основних переваг цього буде значна економія палива.
Крім того, Volkswagen AG оцінює можливість використання трансмісії, що працює на стисненому природному газі. Ця система вперше була показана в Golf TGI BlueMotion, представленому на Женевському автосалоні в минулому році. Цей автомобіль використовує 1,4-літровий двигун TSI, який може працювати на бензині або стисненому газі.
По матеріалам:amobil.ru