28.05.2018
Американська Coca-Cola, найбільший світовий виробник безалкогольних напоїв, вперше в своїй історії випустила на ринок слабоалкогольний газований напій.
Lemon-Do є сильногазованим ароматизованим напоєм зі смаком лимона.
Газований напій з лимонним смаком випускається в трьох варіантах — 3%, 5% і 7% алкоголю. Вартість банки об’ємом 350 мілілітрів становить близько 150 ієн.
Читай також: COCA-COLA: СТОРІНКА З ЖИТТЯ БРЕНДУ
До створення спиртовмісної коли розробників підштовхнув успіх конкурентів, які випустили ароматизований газований напій Chu-Hi, з кожним днем завойовує все більшу популярність. Товар заснований на місцевому алкогольному продукті сьотю і проводиться на пивоварних підприємствах як альтернатива пиву.
Компанія не планує продавати Lemon-Do за межами Японії. Представники Coca-Cola також відмовилися розкривати рецептуру продукту.
Фото: © cocacola.co.jp