Секрети оголошень (з власного досвіду) | New-s.com.ua
New-s.com.ua

Секрети оголошень (з власного досвіду)

Фото: poltava.pl.uaГоловне в оголошенні — це його підтекст

Чи задумувались ви над сучасними оголошеннями, текстами реклами? Якщо справді вдуматись про трактування останніх, то можна в підтексті вловити істинну думку, яка так гарно завуальовується під красномовством української мови! Це ж так прекрасно, що слова нашої солов’їної мови мають стільки підтексту.

Для прикладу, безліч компаній, які займаються сітьовим маркетингом, розповсюджуючи косметичні засоби, можуть скласти оголошення такого змісту: «Робота. Для енергійних та комунікабельних людей, вільний графік, без начальника і понеділка. Увага! Робота не є розповсюдженням косметичних засобів». Якщо врахувати ситуацію на ринку праці, то більшість людей не задумуючись відгукнуться на нього. Оголошення з граматичного боку побудовано правильно, й ніби обману нема, але… Більшість сітково-маркетингових компаній працюють за принципом побудови піраміди, тому їм справді потрібні люди, які не обов’язково мають розповсюджувати, в нашому випадку, косметичні засоби («не обов’язково» в більшості компаній означає, що перша покупка має бути на певну солідну суму). Для процвітання бізнесу в сітковому маркетингу справді потрібні комунікабельні та енергійні люди, які теж зацікавляться в побудові такого типу власної справи, але будуть нижчими на щабель у піраміді.

Читай:Як читати оголошення?

Ми в жодному разі не осуджуємо успішних людей світу сіткового маркетингу. У них навіть можна повчитись цілеспрямованості… Але по-справжньому щирі люди, не напишуть «недомовленого чи багатозначного» оголошення.

Ми ведемо до того, що потрібно завжди уважно читати оголошення чи рекламу, бо вже в цьому короткому тексті ви зможете знайти відповідь на свої питання.