Що забороняють на робочому місці?

Правила для працівників на робочому місці. Що забороняють та вимагають керівники?

робоче місцеФото: mylimitlesssuccess.comЗнайте Правила для працівників на робочому місці

Для покращенння якості роботи своїх працівників директори та начальники вводять певні правила та заборони. Дуже часто такі побажання начальства бувають виправдані, однак деякі з них навіть банальні. Ось деякі стандартні правила для працівників на робочому місці:

— дрескод (яскравий макіяж та відкритий одяг);
&nbsp &nbsp — позитивний настрій для спілкування з клієнтами;
&nbsp &nbsp — порядок на столі;
&nbsp &nbsp — пунктуальність.
&nbsp &nbsp Заборони:
&nbsp &nbsp — розмови по мобільному телефоні;
&nbsp &nbsp — романи між співробітниками;
&nbsp &nbsp — використання корпоративного телефона для особистих потреб;
&nbsp &nbsp — в робочий час вирішувати свої проблеми;
&nbsp &nbsp — обідати на робочому місці;
&nbsp &nbsp — нецензурна лексика;
&nbsp &nbsp — лузання соняшника;
&nbsp &nbsp — вживати алкоголь та палити;
&nbsp &nbsp — відвідувати соціальні мережі (особиста перписка) та ін.

Ці правила та заборони керівництва не є новинками для більшості працівників, однак існують окремі випадки, що стосуються певного робочого місця та начальства. Для декого такі правила можуть здатись банальними.
&nbsp &nbsp Підбірка нестандартних правил та заборон:
&nbsp &nbsp — заборона пліткувати;
&nbsp &nbsp — приносити обіди з різким запахом (плов з м’ясом, спеції, часник. риба та ін.)
&nbsp &nbsp — колупатись в носі;
&nbsp &nbsp — неприємні різкі запахи особистої гігієни;
&nbsp &nbsp — гучна музика в обідній час;
&nbsp &nbsp — знімати взуття за робочим столом (через різкий запах) та ін.

Турботливе керівництво для своїх працівників запроваджують правила, що покращують роботу для обох сторін. Для якісної роботи та розвитку слід інколи дослухатись до побажань начальства, однак не забувайте, що деякі з правил можуть порушувати ваші права. Бажаємо розрізняти правила на робочому місці правильно.

newscomua