Facebook провела психологічний експеримент зі своїми користувачами

Соціальна мережа Facebook провела психологічний експеримент зі своїми користувачами щодо впливу мережі на настрій людини.

46225Дослідники встановили, що читання новин в соціальних мережах може впливати на власників аканутів. Зокрема вдалось з’ясувати, що результати експерименту показали, що хороша новина позитивно позначається на настрої людини, а погана негативно позначається на ньому. Результати психологічного експерименту ясні.

Вчені для досягнення даних результатів провели психологічний експеримент над 600 тисячами користувачів соціальної мережі Facebook. Однак власники акаунтів про це і не підозрювали. Так, користувачів соцмережі дослідники розділили на дві групи — в одну групу увійшли користувачі, які читають погані новини, в іншу — хороші. І після цього була проаналізована емоційна характеристика піддослідних.

Результати експерименту для дослідників були більш ніж очевидні — соціальні мережі мають свій вплив на емоції і мислення користувачів соцмережі. Так, дослідження фахівці представили на сторінці американського журналу PNAS, що є офіційним органом Національної академії наук США. Зокрема, на сайті зазначається, що при зменшенні позитивних новин люди переставали публікувати позитивні статуси, а за відсутності негативних новин, навпаки, користувачі публікували більш позитивні статуси. У той же час автори дослідження заявляють, що емоції, які передаються в Facebook, мають свій вплив на читаючих.

Як повідомлялось раніше, користувачі «Вконтакте» можуть тепер залишати коментарі анонімно.

По матеріалам: Биржевой лидер

Фото: dt.ua

newscomua