13.04.2015
Всесвітньо відома соцмережа Facebook останнім часом почала витрачати на оффлайн-рекламу багато коштів.
Минулого року в Британії компанія FB витратила на зовнішню рекламу, оголошення в періодичних виданнях та ролики на телебаченні всього лише шістнадцять тисяч фунтів стерлінгів. Соціальна мережа витратила на друковані видання понад 600 тисяч фунтів. Ще в 900 тисяч соцмережі обійшлися рекламні ролики в кінотеатрах.
За словами співробітника агентства «Slik Media» Ніла Спенсера, раніше керівники «Facebook» заявляли, що ефективніше вкладати гроші в інтернет-рекламу, а тепер навпаки самі вдалися до «старомодних» методів.
Читай також: Facebook розробляє нову соцмережу для ділового спілкування
Восени 2014 компанія вперше почала розміщувати білборди з рекламою додатки Messenger App в Лос-Анджелесі і Чикаго, одночасно реклама з’явилася на місцевих телеканалах.
Проте деякі експерти запевняють, що реклама в ЗМІ є основним шляхом до потенційних споживачів.
Фото: itua.info