02.11.2015
Преміум-білборди з технологією DoubleClick з’явилися в жовтні на вулицях Лондона і працюватимуть до кінця листопада.
При цьому на них транслюються різні рекламні ролики, як і в мережі Інтернет. Слід зауважити, що нові екрани були встановлені на відомих вулицях, де щодня проходить велика кількість людей.
Читайте також: GOOGLE І TWITTER ОБ’ЄДНАЮТЬСЯ ДЛЯ СТВОРЕННЯ НОВИННОГО СЕРВІСУ
Екрани є дуже розвинені, оскільки завдяки своїм сучасним технологіям, вони можуть збирати інформацію про погодні умови, транспортні засоби, а потім, здійснивши її аналіз, підбирати відповідну рекламу і відтворювати її на екрані.
Основна ідея Google в тому, що технологія дозволить показати рекламодавцям ефективність релевантної офлайн-реклами.
До слова: ASUS І GOOGLE РОЗГЛЯДАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ ВИПУСКУ НОВОГО NEXUS 7
Прозорливі рекламодавці ж тим часом будуть ретельно аналізувати зміни в кон’юнктурі ринку і в кінцевому рахунку визначать, яку рекламу найефективніше буде демонструвати вранці, а яку — ввечері.
Фото: mmr.ua