24.04.2016
Швейцарські психологи з університету технологій довели, що розташування букв на QWERTY-клавіатурі впливає на розуміння слів.
До такого висновку експерти прийшли, проаналізувавши назви продуктів в Інтернеті. Для аналізу було задіяно 11 веб-сторінок, Amazon, Rotten Tomatoes і популярний Youtube.
Після дослідження вчені надали інформацію про те, що на дев’яти з найпопулярніших порталів більшою популярністю користувалася продукція, де переважали букви, розташовані на правій частині клавіатури. Також після вивчення рецензій на продукти був зроблений висновок про те, що найбільше відгуків з хорошими словами заробили ті, у яких в основному в назві більше букв з правої частини клавіатури.
Читайте також: ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ГАДЖЕТІВ ІЗ СЕНСОРНИМИ ЕКРАНАМИ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ БІЛЬ У СПИНІ
Як один з варіантів QWERTY-ефекту, розглядається також і те, що звуки правобічних букв пов’язані з проявом емоцій — адже саме голосні, на думку психологів, допомагають людині висловити почуття.
Фото: levite.com.ua