08.03.2015
Популярний сервіс мікроблогів Twitter збирається суттєво розширити аудиторію. Для цього будуть запущені кілька сервісів, які допоможуть утримати увагу випадкових відвідувачів.
Twitter ставить собі практично нездійсненні завдання зі збільшення аудиторії — до 700 млн осіб активної щоденної аудиторії.
Для реалізації задуманого керівництвом компанії були прийнятті рішення додати нову опцію — щоденну публікацію підбірки найкращих постів.
Справа в тому, що близько 288 млн чоловік зареєстровані в мережі і активно нею користуються. Однак, близько 500 млн осіб заходять в Twitter хоча б раз на місяць. Ось ця різниця і називається пасивна аудиторія. Також в кількість пасивних користувачів входять люди, які не зареєстровані на сайті, а переходять на нього з інших ресурсів. Тому завдання Twitter — пасивних користувачів перетворити в активних.
Читай: Відтепер у Twitter є функція переказу грошей
Ентоні Ното, фінансовий директор Twitter, заявив, що компанія налаштована рішуче, і ці заходи є лише початковим етапом роботи із залучення аудиторії.
Фото: Twitter