Злітно-посадкова смуга (ЗПС) є однією з найкращих серед аеропортів подібного класу (клас Г — довжина ЗПС не менше 1600м.). До аеропортів подібного класу відносяться – Хмельницький, Чернівці, Вінниця, Ужгород, Заводське (Сімферополь).
Армобетонна ЗПС 10/28 аеропорту Тернопіль має довжину 2000м. та ширину 42 м. Це дозволяє приймати літаки типу Як-42, Ту-134, Боінг-737, А-310, Ан-24-30, Ан-12, Ан-2, вертольоти всіх типів. Крім того є два перона на сім місць-стоянок. Перший перон – на 4 стоянки загальним розміром 100Х140 метрів. Другий перон – на 3 стоянки загальним розміром 120Х150 метрів. ЗПС підтримується і знаходиться в хорошому стані, що відмічають також і екіпажі повітряних суден які виконують рейси в аеропорт Тернопіль. Аеропорт готовий виконувати рейси. Поки що чартерні, але ведуться перемовини про відкриття регулярних. Розташований географічно вигідно, в центрі західного регіону. Він здатен значно активізувати і розширити туристичний бізнес, стати зручною транспортною магістраллю.
Зараз нелегкі часи для аеропорту Тернопіль, проте очікується після кількох років забуття реально якісно відродження підприємства. Для цього є як умови так і бажання колективу. З урахуванням перспективи укладений договір на постачання авіаційного пального з компанією «Український авіасервіс».
Нажаль через фінансові проблеми в Україні не працездатні аеропорти Керчі, Житомира, Луцька.