Нові послуги від Укрпошти планують запровадити незабаром для покращення обслуговування клієнтів. Михайло Паньків, в.о. генерального директора Укрпошти, вважає, що необхідно зробити все для того, щоб клієнт був задоволений.
Основним завданням є переформування Укрпошти в якісний та успішний бізнес. За словами Паньківа, потрібно довести всім, що державне підприємство зможе скласти гідну конкуренцію приватним операторам.
Найпершим кроком, за словами в.о. генерального директора Укрпошти, має бути покращення якості роботи для того, щоб клієнт виходив і входив з поштового відділення буде задоволений, таким чином, буде рекомендувати Укрпошту друзям, в результаті чого буде збільшуватись дохід.
Також новітні технології будуть запроваджені в інформаційному наповнення послуг. Тобто у режимі он-лайн буде висвічуватись статус всіх посилок, клієнту приходитиме смс-повідомлення про доставку посилки, буде можливість переадресації посилки.
Слід зазначити, що Укрпошта протягом останніх декількох місяців була єдиним поштовим оператором, який працював на Сході України.
Фото: ua.buymore.pro