02.10.2018
В місті Провіденс, штат Род-Айленд, США, в кав’ярні Shiru, яка обслуговує студентів з університету Браун, не беруть грошей з відвідувачів, а замість цього пропонують їм заповнити електронну анкету із зазначенням персональних даних.
Shiru була відкрита японськими підприємцями. Кав’ярня являється проектом фірми Enrission. Крім США, подібні заклади відкриті в Японії та Індії. Вони фінансуються такими корпораціям, як Nissan та Microsoft.
Перед анкетуванням студенти дають згоду на передачу своїх персональних даних компаніям, які спонсорують Shiru. Самі ж компанії рекламують свою продукцію через банери, логотипи в кав’ярні, гаджети і т. д.
Читай також: У КИТАЙСЬКОМУ РЕСТОРАНІ ЗАМОВЛЕННЯ МОЖНА ОПЛАЧУВАТИ ПОСМІШКОЮ
Спонсори говорять, що таким чином іони підшуковують для себе нових співробітників. Однак багато студентів вбачають у такому маркетинговому ході щось підозріле.