01.12.2020
Індійська компанія Tata Motors почала продаж своїх автомобілів у «чохлах безпеки» — пластикових упаковках, які, за задумом виробника, мають захистити клієнтів від вірусів і мікробів.
Таким чином компанія планує убезпечити своїх клієнтів від вірусів і мікробів, які можуть залишатися на кузові і поверхнях в салоні, інформує видання. Заходи безпеки викликані підвищеною кількістю заражених на COVID-19 в країні.
Читай також: ДО 2030 РОКУ BENTLEY ПЛАНУЄ ВИПУСКАТИ ТІЛЬКИ ЕЛЕКТРОМОБІЛІ
Напередодні компанія запустила в роботу ініціативу Sanitized by Tata Motors, яка передбачає повну дезінфекцію автомобіля перед продажем. «Бульбашки безпеки» стали частиною цієї програми.
Штучний інтелект вирішив проблему, яку не могли вирішити вченіНевідомі викрали знаменитий двометровий фалос з гори в Німеччині
Резонанс