11.07.2017
Вчені з Британії зацікавилися методикою, як маленькі діти запам’ятовують нові слова, використовуючи при цьому книги.
В рамках проведеної роботи за участю близько двохсот малюків, яким необхідно було читати книги протягом місяця. Дітям з першої групи надавали книги з картинками, а учасникам другої групи – без ілюстрацій.
В результаті експерти прийшли до висновку, що обидва методи є різними й відрізняються позитивними і негативними сторонами.
Читай також: ДІТИ, ЯКІ ЧИТАЮТЬ КНИГИ, В ДОРОСЛОМУ ЖИТТІ БІЛЬШЕ ЗАРОБЛЯЮТЬ
Діти з другої групи запам’ятовували нові слова, сприймаючи їх на слух, ніж їхні опоненти, які були зайняті розглядом ілюстрацій.
У зв’язку з цим, дослідники рекомендують чергувати різні типи книг для того, щоб дитина могла всебічно розвиватися.
Фото: kidbook.com.ua