10.06.2017
Вчені з Університету Аделаїди розповіли, як опис вина впливає на бажання покупця придбати його.
Понад 100 волонтерів запропонували спробувати кілька сортів білого вина і визначитися у своїх уподобаннях. Спочатку волонтери дегустували вино наосліп, не маючи ніякої інформації про напій.
А також з мінімальним набором даних і, звичайно ж, з детальним описом смаку і сорту вина.
Читай також: ВИНО ДОПОМАГАЄ ПОПЕРЕДИТИ ХВОРОБИ АЛЬЦГЕЙМЕРА І ПАРКІНСОНА
Всього було задіяно три сорти вина під час експерименту — шардоне, рислінг і совіньон блан.
Виявилося, що, дізнавшись історію походження алкогольного напою і подробиці про якість вина, покупці проявили більш виражений споживчий інтерес, ніж інші.
Фото: © winery.com.ua