09.06.2018
Популярний музичний сервіс Deezer провів дослідження, результати якого довели, що після 30 років люди перестають шукати нову музику, а просто слухають одне і те ж.
Майже 60% слухачів, яким вже за 30, опитаних співробітниками Deezer, розповіли, що вже давно слухають одні й ті ж композиції. Ще 25% слухачів зазначили, що надають перевагу конкретним жанрам і не мають наміру шукати щось нове у світі музики.
При цьому, цікаво відмітити, що 47% учасників дослідження розповіли, що хотіли б витрачати більше часу на пошуки нової музики. Однак їм не вистачає цього часу.
Читай також: ЕМОЦІЙНА РЕАКЦІЯ НА МУЗИКУ І ШУМ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ГЕНІВ
Співробітники Deezer заявили, що піковим віком для пошуку і прослуховування нової музики являються 24 роки. 75% 24-річних респондентів відмітили, що слухають 10 і більше нових треків на тиждень, а 64% учасників розповіли, що знаходять по п’ять нових виконавців на місяць.
Фото: © people.in.ua