08.06.2016
Співробітники Кембріджського університету, що у Великобританії, запевняють, що до вживання алкоголю у великих кількостях людей спонукають великі бокали.
На базі магазину The Pint Shop, розташованого в Кембріджі, дослідники і розгорнули свій експеримент. Співробітники магазину продають вино зазвичай в стандартних келихах об’ємом 300 мл. При цьому порція напою становить 125 або 175 мл. Вони міняли розмір келихів протягом 16 тижнів, при цьому залишаючи незмінною кількість напою.
Читайте також: Вчені звинувачують соцмережі в розвитку алкоголізму
В результаті виявилося, що найбільші продажі були зафіксовані тоді, коли вино продавали в тарі по 370 мілілітрів. У келихах по 250 і 300 мілілітрів вина продали відчутно менше, хоча алкоголю там було стільки ж, скільки і у великій тарі.
Вчені пояснюють, що на тлі великого келиха розмір порції здається незначним, через що у людини виникає хибне враження, ніби вона п’є зовсім небагато.
Фото: harchi.info