Норвезький соціальний ролик зібрав понад 200 млн переглядів за тиждень

15.06.2017

Норвезьке управління у справах дітей спільно зі студією Kitchen Leo Burnett створило зворушливий соціальний ролик про бездомних дітей під назвою «Коробка для сніданку».

ланч-бокс соціальний ролик

З метою популяризації усиновлення норвезьке Управління у справах сім’ї, дітей та молоді замовило соціальний ролик у креативного агентства Kitchen Leo Burnett. Хвилинне відео під назвою «The Lunchbox» за лічені години отримало вірусну популярність у соцмережах.

За сюжетом школяр відкриває коробку для обіду, з надією побачити в ній їжу, але її в коробці немає. На щастя, з ним діляться однокласники. Вони його справжня сім’я.

Читай також: НОВИЙ КЛІП PSY ЗІБРАВ В YOUTUBE БІЛЬШЕ 25 МІЛЬЙОНІВ ПЕРЕГЛЯДІВ

Вірусним ролик зробили не тільки користувачі Facebook, але і такі агрегатори, як 9GAG і Everything About Silence.

https://www.youtube.com/watch?v=2y6bfiv7beE

Фото: © youtube.com / Candide McDonald

Христина Качарай