Coca-Cola випустила в Японії перший алкогольний напій компанії

28.05.2018

Американська Coca-Cola, найбільший світовий виробник безалкогольних напоїв, вперше в своїй історії випустила на ринок слабоалкогольний газований напій.

Lemon-Do є сильногазованим ароматизованим напоєм зі смаком лимона.

Газований напій з лимонним смаком випускається в трьох варіантах — 3%, 5% і 7% алкоголю. Вартість банки об’ємом 350 мілілітрів становить близько 150 ієн.

Читай також: COCA-COLA: СТОРІНКА З ЖИТТЯ БРЕНДУ

До створення спиртовмісної коли розробників підштовхнув успіх конкурентів, які випустили ароматизований газований напій Chu-Hi, з кожним днем завойовує все більшу популярність. Товар заснований на місцевому алкогольному продукті сьотю і проводиться на пивоварних підприємствах як альтернатива пиву.

Компанія не планує продавати Lemon-Do за межами Японії. Представники Coca-Cola також відмовилися розкривати рецептуру продукту.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=27&v=5PvlAbRa9Z0

Фото: © cocacola.co.jp

Уляна Коропецька