Ми і супермаркет

СупермаркетФото: nfcworld.comСупермаркет приховує в собі багато секретів

Чарівний трикутник. Існує спеціальна схема розміщення найнеобхідніших товарів: вхід у зал, потрібний продукт (сир, м’ясо, хліб) і каса — «золотий трикутник». Саму площу «трикутника» заповнюють товаром, який необхідно продати. Закон трикутника: чим більша площа, тим більше шансів ефективних продажів.

У супермаркетах використовують принцип сумісності. Щоби покупець, купуючи один товар, купив той, що «доповнює» перший. Наприклад, біля м’яса — приправи, біля пива — горішки, арахіс.

Люди йдуть у супермаркет, як правило, після роботи, виснажені та голодні. Сильні аромати випічки чи м’ясних виробів спокушають покупців придбати їх.

Найчастіше у супермаркетах ми зустрічаємо ціну без копійки. Так, вартість продукту — 5, 99. Людина запам’ятає 5 грн, а не 6.

Деякі поради, щоби не потрапити у пастки:

* купуйте за списком;

* йдіть за покупками ситими, активними та веселими;

* покупки робіть без дітей;

* контролюйте та округлюйте ціни перед тим, як купуєте товар;

* навчіться купувати у різних магазинах, ви залишаєте для себе шанс купити свіжіший продукт;

* пам’ятайте, що на верхніх та нижніх полицях дешевші продукти, ніж на середніх;

* йдіть з кошиком у зал, а не з візочком.

Це найпростіші поради, які можуть вас вберегти від маркетингових пасток.

newscomua