Соціальна мережа Facebook провела психологічний експеримент зі своїми користувачами щодо впливу мережі на настрій людини.
Вчені для досягнення даних результатів провели психологічний експеримент над 600 тисячами користувачів соціальної мережі Facebook. Однак власники акаунтів про це і не підозрювали. Так, користувачів соцмережі дослідники розділили на дві групи — в одну групу увійшли користувачі, які читають погані новини, в іншу — хороші. І після цього була проаналізована емоційна характеристика піддослідних.
Результати експерименту для дослідників були більш ніж очевидні — соціальні мережі мають свій вплив на емоції і мислення користувачів соцмережі. Так, дослідження фахівці представили на сторінці американського журналу PNAS, що є офіційним органом Національної академії наук США. Зокрема, на сайті зазначається, що при зменшенні позитивних новин люди переставали публікувати позитивні статуси, а за відсутності негативних новин, навпаки, користувачі публікували більш позитивні статуси. У той же час автори дослідження заявляють, що емоції, які передаються в Facebook, мають свій вплив на читаючих.
Як повідомлялось раніше, користувачі «Вконтакте» можуть тепер залишати коментарі анонімно.
По матеріалам: Биржевой лидер
Фото: dt.ua