• Головна
  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
Ми у Facebook RSS стрічка Ми у Twitter Наш канал Youtube
Нюансо – Суть у деталях Нюансо – Суть у деталях
  • Україна
  • Світ
  • Спорт
  • Економіка
  • Авто
  • Культура
  • Наука
  • Здоров’я
  • Асорті
  • Огляди та Гайди
    • Обзоры и Гайды
Головна Здоров'я Вчені спростували міф про те, що червоне вино продовжує життя

Вчені спростували міф про те, що червоне вино продовжує життя

17 Вересня 2016, 20:45

17.09.2016

Італійські вчені зі Школи медицини Університету Джона Хопкінса, яка розташована в Болоньї, протягом останніх дев’яти років проводили різні дослідження про користь і шкоду червоного вина.

червоне вино

З 2007 року вчені проводили дослідження впливу вина і шоколаду на стан літніх людей. За час спостережень із 783 учасників експерименту померло 268 респондентів.

До слова: Червоне вино продовжує молодість і захищає від хвороб

Вчені акцентували увагу на тому, що в організмі людей похилого віку була різна кількість антиоксидантів, але вона не позначилась на тривалості життя. Кожен з учасників експерименту у віці від 60 років вживав червоне вино.

Медикам вдалося довести, що високий рівень ресвератрола не впливає позитивно на тривалість життя людства.

Однак, вчені не заперечують, що вино, темний шоколад і виноград має інші корисні властивості. Так, біофлавоноїд, що входить до складу цих продуктів, вважається надзвичайно корисним для серця і позитивно позначається на його роботі.

Фото: at-its.com

Вер 17, 2016Редакція Нюансо

Здоров'я тривалість життя635
Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок
223 👁
Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз
200 👁
Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука
168 👁
Останні новини
  • Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок 22:56 - 13.08.2026
  • Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз 19:38 - 12.08.2026
  • Чому професійні шеф-кухарі обирають дошку для нарізання зовсім не за дизайном 14:57 - 11.08.2026
  • НБУ вчетверо підвищив місячний ліміт на купівлю безготівкової валюти для населення 12:24 - 11.08.2026
  • Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука 09:18 - 11.08.2026
  • Скільки коштуватиме унція срібла до 2030 року та чи варто купувати його зараз 23:41 - 10.08.2026
  • Як навчитися покладатися на себе і чому це звільняє а не обтяжує 19:51 - 10.08.2026
  • Лондону запропонували новий план обміну ядерного щита на ринок Євросоюзу 18:22 - 10.08.2026
  • Чому одні мрії збуваються а інші так і залишаються лише приємною фантазією 10:08 - 10.08.2026
  • Росія втрачає статус своїх військових баз у Сирії після нової угоди з Дамаском 19:29 - 09.08.2026
  • Як перетворити шопінг на задоволення і перестати витрачати більше ніж планував 09:18 - 09.08.2026
Перейти на сайт Logotam

Редакцiя не несе вiдповiдальностi за достовiрнiсть рекламної iнформацiї. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.
Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються відповідно до законодавства України, зокрема про авторське право і суміжні права.

Використання матеріалів інформаційного порталу Нюансо дозволяється за умови наявності відкритого посилання. Для інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання на Нюансо.
© 2012-2026 Видання Нюансо

  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
  • Карта сайту
  • Політика конфіденційності
Нюансо — новини України та світу, аналітика та деталі