• Головна
  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
Ми у Facebook RSS стрічка Ми у Twitter Наш канал Youtube
Нюансо – Суть у деталях Нюансо – Суть у деталях
  • Україна
  • Світ
  • Спорт
  • Економіка
  • Авто
  • Культура
  • Наука
  • Здоров’я
  • Асорті
  • Огляди та Гайди
    • Обзоры и Гайды
Головна Здоров'я Випивати пінту пива в день корисно для здоров’я – вчені

Випивати пінту пива в день корисно для здоров’я – вчені

30 Грудня 2015, 23:42

30.12.2015

Наукові фахівці з університету Барселони змогли довести, що певна кількість випитого пива в день, сприяє поліпшенню здоров’я і допомагає контролювати вагу.

пиво в пабі

До цього висновку вчені прийшли після того, як вони реалізували один експеримент. Працівники науки спостерігали за тим, як пиво впливає на організм людини.

Автори роботи запросили для участі в експерименті 1250 представників обох статей, вікова категорія яких становила від 57 років. Випробовувані вживали в день по пінті пива, після стан їхнього організму було перевірено фахівцями.

Читайте також: ФАХІВЦІ З’ЯСУВАЛИ, ЧИ Є В ПИВІ ЖІНОЧІ ГОРМОНИ

У ході дослідження було виявлено, що в учасників експерименту значно знижувався ризик розвитку гіпертонії і діабету. Також невеликі дози пива допомагають нужденним схуднути. Але для цього потрібно вживати обмежену кількість напою – приблизно 0,56 літра. Аскорбінова кислота, лимонні і фолієвої добавки, а також залізо і кальцій сприяють зміцненню організму людини.

Фото: © new-s.com.ua

Гру 30, 2015Редакція Нюансо

Здоров'я Пиво85
Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок
227 👁
Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз
201 👁
Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука
169 👁
Останні новини
  • Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок 22:56 - 13.08.2026
  • Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз 19:38 - 12.08.2026
  • Чому професійні шеф-кухарі обирають дошку для нарізання зовсім не за дизайном 14:57 - 11.08.2026
  • НБУ вчетверо підвищив місячний ліміт на купівлю безготівкової валюти для населення 12:24 - 11.08.2026
  • Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука 09:18 - 11.08.2026
  • Скільки коштуватиме унція срібла до 2030 року та чи варто купувати його зараз 23:41 - 10.08.2026
  • Як навчитися покладатися на себе і чому це звільняє а не обтяжує 19:51 - 10.08.2026
  • Лондону запропонували новий план обміну ядерного щита на ринок Євросоюзу 18:22 - 10.08.2026
  • Чому одні мрії збуваються а інші так і залишаються лише приємною фантазією 10:08 - 10.08.2026
  • Росія втрачає статус своїх військових баз у Сирії після нової угоди з Дамаском 19:29 - 09.08.2026
  • Як перетворити шопінг на задоволення і перестати витрачати більше ніж планував 09:18 - 09.08.2026
Перейти на сайт Logotam

Редакцiя не несе вiдповiдальностi за достовiрнiсть рекламної iнформацiї. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.
Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються відповідно до законодавства України, зокрема про авторське право і суміжні права.

Використання матеріалів інформаційного порталу Нюансо дозволяється за умови наявності відкритого посилання. Для інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання на Нюансо.
© 2012-2026 Видання Нюансо

  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
  • Карта сайту
  • Політика конфіденційності
Нюансо — новини України та світу, аналітика та деталі