• Головна
  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
Ми у Facebook RSS стрічка Ми у Twitter Наш канал Youtube
Нюансо – Суть у деталях Нюансо – Суть у деталях
  • Україна
  • Світ
  • Спорт
  • Економіка
  • Авто
  • Культура
  • Наука
  • Здоров’я
  • Асорті
  • Огляди та Гайди
    • Обзоры и Гайды
Головна Здоров'я Пивний живіт збільшує ризик раку простати – вчені

Пивний живіт збільшує ризик раку простати – вчені

2 Червня 2016, 23:10

02.06.2016

Наявність пивного живота у чоловіків підвищує шанси захворіти смертоносним раком простати, повідомляє агентство Reuters з Оксфордського університету.

пивний живіт

Під час аналізу порівнювалися різні показники, щоб виявити, які з них могли впливати на появу цього виду ракових клітин. Виявилося, що широка талія – один з приводів перевіритися на рак простати, оскільки він з’являється на 13% частіше у тих, у кого талія більше 94 см.

Читайте також: ВЖИВАННЯ КАВИ ЗНИЖУЄ РИЗИК РОЗВИТКУ РАКУ ПРОСТАТИ — ВЧЕНІ

Вчені проаналізували дані 150000 чоловік з восьми країн Європи. Чоловіки мали середній вік 52 роки на початку дослідження, і протягом наступних 14 років у 7022 учасників розвинувся рак простати. 934 людини померли від цього захворювання. Аналіз показав, що чоловіки, які страждають на ожиріння, мають вищі шанси на розвиток серйозного типу раку, ніж худі чоловіки.

Точний зв’язок зараз ще не встановлений, але лікарі вважають, що фізичні навантаження і здоровий спосіб життя можуть стати корисною профілактикою не тільки появи великого живота, а й раку простати.

Фото: likuvan.in.ua

Чер 2, 2016Редакція Нюансо

Здоров'я рак231
Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок
227 👁
Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз
201 👁
Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука
169 👁
Останні новини
  • Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок 22:56 - 13.08.2026
  • Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз 19:38 - 12.08.2026
  • Чому професійні шеф-кухарі обирають дошку для нарізання зовсім не за дизайном 14:57 - 11.08.2026
  • НБУ вчетверо підвищив місячний ліміт на купівлю безготівкової валюти для населення 12:24 - 11.08.2026
  • Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука 09:18 - 11.08.2026
  • Скільки коштуватиме унція срібла до 2030 року та чи варто купувати його зараз 23:41 - 10.08.2026
  • Як навчитися покладатися на себе і чому це звільняє а не обтяжує 19:51 - 10.08.2026
  • Лондону запропонували новий план обміну ядерного щита на ринок Євросоюзу 18:22 - 10.08.2026
  • Чому одні мрії збуваються а інші так і залишаються лише приємною фантазією 10:08 - 10.08.2026
  • Росія втрачає статус своїх військових баз у Сирії після нової угоди з Дамаском 19:29 - 09.08.2026
  • Як перетворити шопінг на задоволення і перестати витрачати більше ніж планував 09:18 - 09.08.2026
Перейти на сайт Logotam

Редакцiя не несе вiдповiдальностi за достовiрнiсть рекламної iнформацiї. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.
Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються відповідно до законодавства України, зокрема про авторське право і суміжні права.

Використання матеріалів інформаційного порталу Нюансо дозволяється за умови наявності відкритого посилання. Для інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання на Нюансо.
© 2012-2026 Видання Нюансо

  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
  • Карта сайту
  • Політика конфіденційності
Нюансо — новини України та світу, аналітика та деталі