• Головна
  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
Ми у Facebook RSS стрічка Ми у Twitter Наш канал Youtube
Нюансо – Суть у деталях Нюансо – Суть у деталях
  • Україна
  • Світ
  • Спорт
  • Економіка
  • Авто
  • Культура
  • Наука
  • Здоров’я
  • Асорті
  • Огляди та Гайди
    • Обзоры и Гайды
Головна Здоров'я Вечеря після 20:00 шкодить талії – вчені

Вечеря після 20:00 шкодить талії – вчені

12 Червня 2016, 23:39

12.06.2016

Наукові співробітники чилійського Автономного університету провели дослідження в ході якого з’ясували, що відбудеться з організмом, якщо харчуватися після 20:00.

пізній прийом їжі

У дослідженнях взяли участь близько 5 тисяч осіб різної комплектації і віку. Дієтологи довгий час спостерігали за двома групами піддослідних. Одна з них харчувалася у відповідності із суворим графіком харчування, не використовуючи їжу після 8 години вечора. Друга група їла тоді, коли хотіла.

Читайте також: Діти не товстіють від пізніх вечерь — Вчені

У підсумку представники другої групи поправилися в середньому на 2-3 кг, в той час як учасники експерименту з першої групи, навпаки, скинули більше 3 кг ваги.

Пояснюється це біологічними особливостями організму. Протягом дня людині необхідна велика кількість енергії. Тому в світлий час доби в організмі виробляється велика кількість речовин, що сприяють перетравленню і засвоєнню їжі. А вночі обмінні процеси сповільнюються і відкладається жир.

Фото: prozak.info

Чер 12, 2016Редакція Нюансо

Здоров'я 237
Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок
224 👁
Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз
200 👁
Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука
168 👁
Останні новини
  • Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок 22:56 - 13.08.2026
  • Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз 19:38 - 12.08.2026
  • Чому професійні шеф-кухарі обирають дошку для нарізання зовсім не за дизайном 14:57 - 11.08.2026
  • НБУ вчетверо підвищив місячний ліміт на купівлю безготівкової валюти для населення 12:24 - 11.08.2026
  • Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука 09:18 - 11.08.2026
  • Скільки коштуватиме унція срібла до 2030 року та чи варто купувати його зараз 23:41 - 10.08.2026
  • Як навчитися покладатися на себе і чому це звільняє а не обтяжує 19:51 - 10.08.2026
  • Лондону запропонували новий план обміну ядерного щита на ринок Євросоюзу 18:22 - 10.08.2026
  • Чому одні мрії збуваються а інші так і залишаються лише приємною фантазією 10:08 - 10.08.2026
  • Росія втрачає статус своїх військових баз у Сирії після нової угоди з Дамаском 19:29 - 09.08.2026
  • Як перетворити шопінг на задоволення і перестати витрачати більше ніж планував 09:18 - 09.08.2026
Перейти на сайт Logotam

Редакцiя не несе вiдповiдальностi за достовiрнiсть рекламної iнформацiї. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.
Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються відповідно до законодавства України, зокрема про авторське право і суміжні права.

Використання матеріалів інформаційного порталу Нюансо дозволяється за умови наявності відкритого посилання. Для інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання на Нюансо.
© 2012-2026 Видання Нюансо

  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
  • Карта сайту
  • Політика конфіденційності
Нюансо — новини України та світу, аналітика та деталі