• Головна
  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
Ми у Facebook RSS стрічка Ми у Twitter Наш канал Youtube
Нюансо – Суть у деталях Нюансо – Суть у деталях
  • Україна
  • Світ
  • Спорт
  • Економіка
  • Авто
  • Культура
  • Наука
  • Здоров’я
  • Асорті
  • Огляди та Гайди
    • Обзоры и Гайды
Головна Здоров'я Кава допоможе знизити ризик виникнення раку печінки

Кава допоможе знизити ризик виникнення раку печінки

2 Квітня 2015, 15:21

02.04.2015

Вчені з Всесвітнього фонду боротьби з раком та Американського інституту вивчення раку з’ясували, що кава здатна знизити ризик розвитку раку печінки.

КаваБританські вчені вивчили результати 34 досліджень, в яких були задіяні понад 8 млн чоловік з різних країн. З них 24 тисячі мали діагноз “рак печінки”.

У добровольців, які регулярно вживали в ході експерименту чорну каву, ймовірність виникнення цього онкологічного захворювання скоротилася на 29 %.

Фахівці також зауважили, що навіть ті пацієнти, які зловживають алкоголем, можуть врятуватися від раку за допомогою підбадьорливого напою. Справа в тому, що вчені встановили ряд речовин, що містяться в каві, які володіють протираковою властивістю.

За словами дослідників, кава і кавовий екстракт знижують експресію генів, пов’язаних із запаленням, і цей ефект, судячи з усього, найбільш проявляється в тканинах печінки.

Таким чином, рак печінки поповнив список захворювань, ризик яких може знижуватися завдяки споживанню кави. До них вчені відносять хвороби Альцгеймера і Паркінсона, а також розсіяний склероз.

Фото: kavazilvova.com.ua

Кві 2, 2015Редакція Нюансо

Здоров'я Кава, рак934
Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок
227 👁
Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз
201 👁
Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука
169 👁
Останні новини
  • Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок 22:56 - 13.08.2026
  • Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз 19:38 - 12.08.2026
  • Чому професійні шеф-кухарі обирають дошку для нарізання зовсім не за дизайном 14:57 - 11.08.2026
  • НБУ вчетверо підвищив місячний ліміт на купівлю безготівкової валюти для населення 12:24 - 11.08.2026
  • Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука 09:18 - 11.08.2026
  • Скільки коштуватиме унція срібла до 2030 року та чи варто купувати його зараз 23:41 - 10.08.2026
  • Як навчитися покладатися на себе і чому це звільняє а не обтяжує 19:51 - 10.08.2026
  • Лондону запропонували новий план обміну ядерного щита на ринок Євросоюзу 18:22 - 10.08.2026
  • Чому одні мрії збуваються а інші так і залишаються лише приємною фантазією 10:08 - 10.08.2026
  • Росія втрачає статус своїх військових баз у Сирії після нової угоди з Дамаском 19:29 - 09.08.2026
  • Як перетворити шопінг на задоволення і перестати витрачати більше ніж планував 09:18 - 09.08.2026
Перейти на сайт Logotam

Редакцiя не несе вiдповiдальностi за достовiрнiсть рекламної iнформацiї. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.
Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються відповідно до законодавства України, зокрема про авторське право і суміжні права.

Використання матеріалів інформаційного порталу Нюансо дозволяється за умови наявності відкритого посилання. Для інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання на Нюансо.
© 2012-2026 Видання Нюансо

  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
  • Карта сайту
  • Політика конфіденційності
Нюансо — новини України та світу, аналітика та деталі