• Головна
  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
Ми у Facebook RSS стрічка Ми у Twitter Наш канал Youtube
Нюансо – Суть у деталях Нюансо – Суть у деталях
  • Україна
  • Світ
  • Спорт
  • Економіка
  • Авто
  • Культура
  • Наука
  • Здоров’я
  • Асорті
  • Огляди та Гайди
    • Обзоры и Гайды
Головна Здоров'я Кава знижує ризик розвитку хвороби Альцгеймера

Кава знижує ризик розвитку хвороби Альцгеймера

28 Листопада 2014, 22:03

28.11.2014

Вживання кави допомагає запобігти хворобі Альцгеймера. Медики говорять, що напої, що містять кофеїн, знижують ризик розвитку хвороби Альцгеймера на цілих 20%.

ароматна каваВчені Інституту наукової інформації про каву (Institute for Scientific Information on Coffee (ISIC) виявили, що вживання 3-5 чешок даного напою в день знижує ризик постраждати від хвороби Альцгеймера, яка уражує людей старших 65-ти років.

Своїм відкриттям фахівці поділились на науковому симпозіумі «Alzhemier-2014».

Вчені підкреслили, що для того, щоб зменшити ризик появи хвороби Альцгеймера, необхідно правильно харчуватися, вживаючи в їжу страви з риби, свіжі фрукти, овочі, оливкова олія і червоне вино.

Дослідники запевняють, що кофеїн бореться з амілоїдними бляшками і нейрофібрилярними клубками, які можуть з’являтися в головному мозку людини. Ці дві чинники стають головними причинами зазначеного захворювання. Так само, вживання кави може зменшити знос клітин мозку і зменшити запалення.

Фото: indianexpress.com

Лис 28, 2014Редакція Нюансо

Здоров'я Кава435
Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок
224 👁
Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз
200 👁
Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука
168 👁
Останні новини
  • Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок 22:56 - 13.08.2026
  • Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз 19:38 - 12.08.2026
  • Чому професійні шеф-кухарі обирають дошку для нарізання зовсім не за дизайном 14:57 - 11.08.2026
  • НБУ вчетверо підвищив місячний ліміт на купівлю безготівкової валюти для населення 12:24 - 11.08.2026
  • Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука 09:18 - 11.08.2026
  • Скільки коштуватиме унція срібла до 2030 року та чи варто купувати його зараз 23:41 - 10.08.2026
  • Як навчитися покладатися на себе і чому це звільняє а не обтяжує 19:51 - 10.08.2026
  • Лондону запропонували новий план обміну ядерного щита на ринок Євросоюзу 18:22 - 10.08.2026
  • Чому одні мрії збуваються а інші так і залишаються лише приємною фантазією 10:08 - 10.08.2026
  • Росія втрачає статус своїх військових баз у Сирії після нової угоди з Дамаском 19:29 - 09.08.2026
  • Як перетворити шопінг на задоволення і перестати витрачати більше ніж планував 09:18 - 09.08.2026
Перейти на сайт Logotam

Редакцiя не несе вiдповiдальностi за достовiрнiсть рекламної iнформацiї. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.
Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються відповідно до законодавства України, зокрема про авторське право і суміжні права.

Використання матеріалів інформаційного порталу Нюансо дозволяється за умови наявності відкритого посилання. Для інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання на Нюансо.
© 2012-2026 Видання Нюансо

  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
  • Карта сайту
  • Політика конфіденційності
Нюансо — новини України та світу, аналітика та деталі