Чарівний трикутник. Існує спеціальна схема розміщення найнеобхідніших товарів: вхід у зал, потрібний продукт (сир, м’ясо, хліб) і каса — «золотий трикутник». Саму площу «трикутника» заповнюють товаром, який необхідно продати. Закон трикутника: чим більша площа, тим більше шансів ефективних продажів.
У супермаркетах використовують принцип сумісності. Щоби покупець, купуючи один товар, купив той, що «доповнює» перший. Наприклад, біля м’яса — приправи, біля пива — горішки, арахіс.
Люди йдуть у супермаркет, як правило, після роботи, виснажені та голодні. Сильні аромати випічки чи м’ясних виробів спокушають покупців придбати їх.
Найчастіше у супермаркетах ми зустрічаємо ціну без копійки. Так, вартість продукту — 5, 99. Людина запам’ятає 5 грн, а не 6.
Деякі поради, щоби не потрапити у пастки:
* купуйте за списком;
* йдіть за покупками ситими, активними та веселими;
* покупки робіть без дітей;
* контролюйте та округлюйте ціни перед тим, як купуєте товар;
* навчіться купувати у різних магазинах, ви залишаєте для себе шанс купити свіжіший продукт;
* пам’ятайте, що на верхніх та нижніх полицях дешевші продукти, ніж на середніх;
* йдіть з кошиком у зал, а не з візочком.
Це найпростіші поради, які можуть вас вберегти від маркетингових пасток.