26.11.2016
Віце-президент з глобального розвитку Xiaomi Хьюго Бару прокоментував падіння продажів смартфонів.
За словами Хьюго Барра, смартфони компанія відвантажує майже по собівартості і не заробляє на них нічого.
Віце-президент компанії пояснює, що Xiaomi більше заробляє на девайсах екосистеми розумного будинку, ніж на смартфонах.
Раніше повідомлялося: Xiaomi анонсувала флагманський Mi 5 (ВІДЕО)
Sony і Microsoft продають ігрові приставки по собівартості і заробляють на іграх до них. Xiaomi пробує застосувати цю ж стратегію до смартфонів. Мудре рішення, з урахуванням уповільнення темпу зростання всього ринку.
Варто згадати, що в 2014 році Xiaomi виявилася найбільш успішним молодим китайським виробником, досягнувши ринкової вартості в 46 мільярдів доларів. Однак, як запевняє віце-президент компанії, Xiaomi ніколи не намагалася займатися виключно смартфонами.
Фото: ITC.ua