У Китаї бренд Dolce & Gabbana звинуватили в расизмі і сексизмі через рекламу

21.11.2018

Італійський будинок моди Dolce & Gabbana скасував показ в Шанхаї після звинувачень у расизмі.

Фото: © instagram.com/dolcegabbana

Причиною цього стало фото з китайською моделлю. На знімку китаянка хоче з’їсти національну італійську їжу за допомогою традиційних китайських паличок.

Голос за кадром запитує: «Він занадто великий для тебе?» Китайці сприйняли рекламу як образу культури, расизм і пропаганду невірних стереотипів. До того ж ієрогліфи, якими було написано слово «Шанхай», виявилися не китайськими, а японськими.

Читай також: КИТАЙСЬКА РЕКЛАМА ПРАЛЬНОГО ПОРОШКУ ШОКУВАЛА РАСИЗМОМ (ВІДЕО)

Відеоролик обурив користувачів до такої міри, що компанія була змушена видалити його з багатьох соцмереж, в тому числі китайської Weibo. Багато хто відзначив дивний закадровий голос, а також те, що відео повно стереотипів.

Уляна Коропецька