• Головна
  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
Ми у Facebook RSS стрічка Ми у Twitter Наш канал Youtube
Нюансо – Суть у деталях Нюансо – Суть у деталях
  • Україна
  • Світ
  • Спорт
  • Економіка
  • Авто
  • Культура
  • Наука
  • Здоров’я
  • Асорті
  • Огляди та Гайди
    • Обзоры и Гайды
Головна Здоров'я Кава знижує ризик розвитку раку шкіри на 20% – вчені

Кава знижує ризик розвитку раку шкіри на 20% – вчені

8 Лютого 2015, 16:44

08.02.2015

Дослідники з Національного інституту раку з’ясували, що щоденне вживання чотирьох чашок кави знижує ризик розвитку раку шкіри.

каваВчені в результаті досліджень припустили, що чотири чашки кави в день можуть знизити ризик розвитку раку шкіри меланоми і ризик розвитку діабету 2 типу.

Виявилося, що серед тих, хто випивав не менше 4 чашок кави в день, ця форма злоякісного захворювання шкіри траплялася в середньому у 55,9 осіб на 100 тисяч, а серед любителів в меншій мірі, меланома розвивалася у 77,64 людей при цих же статистичних умовах.

Читай: Кава позитивно впливає на жіночу пам’ять – Вчені

У дослідженні взяли участь близько 450 тисяч осіб, за ними велося спостереження більше 10 років. Тепер дослідники можуть з впевненістю стверджувати, що кавомани значно більше захищені від раку шкіри, ніж люди, які відмовляють собі в каві.

Читай також: Кава знижує ризик розвитку хвороби Альцгеймера

Нагадаємо, раніше вчені з’ясували, що люди, які вживають каву, менш схильні до самогубства.

Вчені з Бразилії виявили в складі кави протеїн схожий на морфін.

Фото: galca.ua

Лют 8, 2015Редакція Нюансо

Здоров'я Кава, рак245
Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок
223 👁
Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз
200 👁
Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука
168 👁
Останні новини
  • Смертельний вибух у порту Роттердама налякав європейський енергетичний ринок 22:56 - 13.08.2026
  • Сім уроків які людина зазвичай засвоює надто пізно і що з цим робити вже зараз 19:38 - 12.08.2026
  • Чому професійні шеф-кухарі обирають дошку для нарізання зовсім не за дизайном 14:57 - 11.08.2026
  • НБУ вчетверо підвищив місячний ліміт на купівлю безготівкової валюти для населення 12:24 - 11.08.2026
  • Чому колаж мрій працює навіть якщо ви в це не вірите і що про це каже нейронаука 09:18 - 11.08.2026
  • Скільки коштуватиме унція срібла до 2030 року та чи варто купувати його зараз 23:41 - 10.08.2026
  • Як навчитися покладатися на себе і чому це звільняє а не обтяжує 19:51 - 10.08.2026
  • Лондону запропонували новий план обміну ядерного щита на ринок Євросоюзу 18:22 - 10.08.2026
  • Чому одні мрії збуваються а інші так і залишаються лише приємною фантазією 10:08 - 10.08.2026
  • Росія втрачає статус своїх військових баз у Сирії після нової угоди з Дамаском 19:29 - 09.08.2026
  • Як перетворити шопінг на задоволення і перестати витрачати більше ніж планував 09:18 - 09.08.2026
Перейти на сайт Logotam

Редакцiя не несе вiдповiдальностi за достовiрнiсть рекламної iнформацiї. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.
Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються відповідно до законодавства України, зокрема про авторське право і суміжні права.

Використання матеріалів інформаційного порталу Нюансо дозволяється за умови наявності відкритого посилання. Для інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем гіперпосилання на Нюансо.
© 2012-2026 Видання Нюансо

  • Про нас
  • Контакти
  • Реклама
  • Карта сайту
  • Політика конфіденційності
Нюансо — новини України та світу, аналітика та деталі